Trött, tröttare, tröttast


Idag är det en enormt trött tjej som skriver blogg...

Jag är 1000 gånger tröttare än när jag gick och la mig.

Kan bero på att jag sover som en gammal kratta och drömmer hemska mardrömmar.



Erik gick upp före mig, han tyckte jag snarka så fint. Haha

Jag har aldrig snarkat innan...
Men är man gravid och täppt hela tiden så är man.



Igår så fick jag min vilja igenom och Erik och jag åkte in till marknaden.
Dock var vi där i ungefär en halvtimma.

Det Veronica inte är så smart och tänker på är att det är kallt ute,
och när det är kallt ute så gör det ännu ondare i fogarna.

Tillslut såg jag väll ut som en slgas tjock krympling som sakta och haltandes tog mig framåt.
Ingen vacker syn direkt.
Som tur var så hade jag Erik som drag hjälp.

Vi köpte inte någonting?!
Så egentligen var det väll helt onödigt, men det kändes ändå bra att ha varit där.

Vi gick till babyproffsen också för att köpa ett täcke,
men dom stängde 3 så den gubben gick inte :(





Sen bar det av raka vägen hemmåt.
Dock ett litet stopp på statoil så Veronica kunde få lite vätska.

Dock dricker jag inte som en galen kamel längre,
det är lite mer som med en alkis;
I perioder under dagen.


Fogarna är totalpajjade idag och mina fötter ser ut som bowlingklot.
Im so sexy när jag vaggar fram.

Ne fy fan.
Idag vill jag bara hålla mig hemma.
Röra mig så lite som möjligt och försöka ordna till TENSEN.



Vi såg filmen

Igår.

Dock inte i 3d.

Jag tyckte filmen totalsög.
Är man kille så äääälskar man nog filmen.

Man kan säga att det är lite mjukporr.
Att det är stora pirajor som äter upp alla människor är lixom bara sånt som dom visar lite ibland och är inte en so big deal.

Viktigare därimot är bröst, arslen och bröst igen!

Behöver jag säga att Erik redan undrade när 2:an kommer ut?????

Karlar alltså?! Synd att man inte var lebb!


Just nu så orkar jag inte skriva mer, för ögonen vill inte hålla sig öppna.
Så ska nog försöka vila lite på soffan...
Så får vi se om det blir något inlägg senare.

Ska ju lägg upp en bild per dag,
det har jag ju tyvärr missat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0