Relations lista

Vad heter ni?
Veronica och Erik

Hur träffades ni?
Genom Josefin (Eriks syster och min fd. vän som jag lärde känna genom gymnasiet.)

Hur länge har ni varit tillsammans?
ööööö????
Det beror på om man menar det datumet "vi blev tillsammans" eller der verkliga för oss.


Bor ni ihop?
Ja det gör. Först i lägenheten och nu i hus

Har ni barn?
Ja, men den ligger i magen än.

Har båda körkort?
Ne, det är bara Erik som får köra Pärlan än så länge (lagligt iallafall ;))

Kommer du ihåg er första kyss?
Nja, beror på hur man ser det. Porr Porr

Vem sa "jag älskar dig" först?
Det var stenen/stenarna som vi köpte på Entre till varandra.
Men det gills nog som om Erik sa det först.

Vem är äldst?
Jag är Lammkött och Erik är gubbe! 25 resp. 30 år i år.

Vilka stjärntecken är ni?
Hur ser jag ut på sommaren? Kräfta.
Erik skorpion

Vem är längst?
Erik! Speciellt nu när jag är så svankig så jag krymp och blivit kortare än mina 1.62cm

Vem sjunger bäst?
HAHAHA! Beror lite på vad man gillar för musik...
Die Die die my darling? Gillas det? Ja då är det Erik man ska lyssna på

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, vi är nog lite söt sliska sådär och går även och pussas

Vad har ni gemensamt?
Ja... Hmmm..
Båda ska bli päron för första gången,
båda är sämt på att komma på vad vi ska äta till mat,
båda är envisa som grisar,
sen tänker vi relativt lika när det gäller vardagen och liknande som gör det ganska skönt att leva ihop.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Jadå! Vi hade lekt "skott i råtta" ett bra tag innan och umgåtts och festat och annat ihop.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej absolut inte!
Jag tyckte Erik var en bitter och dryg storebror till min vän.

Har ni nån speciell låt!
Nej.
Eller jo.
Eller ne, inte så pass som jag vill ha det.

Har ni stora framtidsplaner?
Nja, vi planerar ju inte att ta över världen direkt,
men vi befolkar ju jorden med en människa till, och det är väll inte dåligt det.
Det är steg 1. Resten kommer...

Har ni gråtit i varandras armar?
Kan jag inte påstå.
Eller jag har ju bölat ner Erik 2 gånger iallafall.
Stackarn!

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, inte än.
Men det kommer det med!
Det finns med på "att göra" listan.

Vilket är ert bästa minne?
Dom är nog olika för oss.
Frågar jag Erik skulle han säkert tänka på någon av gångerna vi hade sex för första gången, le lite dumt och sen försöka förföra sin feta kärring som vägrar.
Jag tänker nog dock på små roliga saker vi gjort tillsammans.

Vem lagar bäst mat?
Oj, ja jag anser att det är Erik.
Men jag är nig bättre när det kommer till konstiga rätter med sallader i och grejer, men det äter ju inte han ändå.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Om det är efter att eRik har jobbat länge så är det att göra mat. Lägga oss i soffan. Erik får cpryckningar och sen lägger vi oss.
Annars kanske vi kollar på film, är ho Carro och Per eller nått annat.
Just nu så orkar varken Erik eller jag mycket.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Nja, förut så alltid.
Jag vill inte pussas längre.
Erik försöker, och sen går det alltid över till snusk.
Haha

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Nej nej


Blir du lätt svartsjuk?
Det ska gudarna veta att jag blir.
Men med den här karln så är det ändå inte så farligt.


Brukar ni bråka?
Vi HAR bråkat. Innan vi blev ihop.
I början av min graviditet.
Men man kan räkna gångerna på en hand tror jag.
Sen räknar jag inte med dom här fjantiga tjaffs gångerna då både Erik och jag är trötta och hungriga...
För då är det verkligen bara småtjaffs som är hur töntigt som helst.
Sen klarar vi aldrig av att vara osams länge heller.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahahah jag bara måste fråga, vatusan är skott i råtta? :P hahah

2011-01-26 @ 14:35:34
URL: http://kluvenibitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0