EEeehhh hallå???


EH ja...
Jag fattar ingenting idag.
Hjärnan är helt nollställd.
Så blir det ett konstigt (mer än vanligt) inlägg så vet ni varför!




Ingen unge på G än,
och imorse så blödde jag inte ens!
Ett steg framåt!
Eller? Bakåt? Eller ja, det beror ju på hur man ser det.



Idag på listan så är det "bara" raka musen som gäller.

Har ni någon aning om hur svårt det är när man är smidig som ett kassaskåp och man inte ens ser sina egna fötter?!
Inte så lätt att raka sig då.
Någon som har några bra tips??

Får nog köra med spegeln igen, men ändå är det svårt så in i .... ja ni vet det där varma stället.



Igår så fick vi vårt andra skötbord.

Monterat och klart och Erik pysslade med att lägga dit alla saker som blöjor och grejer.

Grejen är att det saknas en unge?!
Såg lite tomt ut lixom....



Vi fick ett par skit söta skor av svärmor från marknaden till ungen.
Jag HAR varit duktig och tagit kort, dock har jag inte varit duktig och lagt in på datorn än.


Blä.

Är det någon som har några bra sovtips då?

Jag somnar inte förens sent sent på natten och sen är jag alltid uppe vid 9?
Why???
Jag vill sova!

Igår trodde jag verkligen att jag skulle somna i soffan brevid Erik och var så nöjd och lycklig.
Men då ringde det på telefonen och så var det kört.

Det var mormor och morfar.
Dom hade önskat en låt till radion.
Jaså du, man ska bli farsa

Den var lite rolig faktiskt =)



Blääääää

Allt känns så jävla långtråkigt...
Varje dag samma sak.

Upp klockan 9.
Äta samma jäkla frukost.
Bajsa efter det om man har tur.
Lägga sig i soffan och försöka vila, eller sova
Vilket aldrig går.
Ligga och ha lite halvont och bli kissnödig varje kvart.
Ta sin blekfeta kropp till toan som protesterat över att röra sig.
Lägga sig på soffan igen.

Någon gång kanske man äter också.
Men helst inte, för det är bara jobbigt.

Tar några glas av vad det finns hemma och alvedon ibland för att ligga och slippa och ha sådär störigt pin ont.

Sen är det mörkt redan...
Eller redan? Dagarna går sååå sakta.

Sen är det dags att sova...
Och som vanligt så går inte det heller....

Så jävla booooring!

Det är ju nu man ska passa på av att njuta och göra saker,
känna sig uppskattad och ha mycket kärlek och bla bla.

Sen kommer ju ungen ut och då är det endast den som är i fokus.


Ont i ena patten har jag idag,
känns som om någon sticker in ett vasst föremål i sidan på det?
Sax kanske?
Ja skulle nog kunna jämnföras med det.
Skit pattar!
Jag hatar dom.
På alla sätt!



Idag blir det varma mackor.
Det gillar jag.

Inatt ville jag ha aprikoskräm.
Dock så fanns det ju ingen hemma :(
Varför blir man sugen på det 1 på natten för?
Störande var det iallafall.

Ne nu får det räcka....
Jag fattar ändå inte typ vad jag skriver....


Kommentarer
Postat av: joanna

Låt killen din raka dig. Marcus gör det hela tiden på mig. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh d är en hel börda som är avslappnande :D och det blir PERFEKT för han ser då hela alltihoppa och kan göra det perfekt så som du vill ha det :) bara lägga dig på golvet och sära så fixar karn din det åt dig :D

2011-01-31 @ 23:41:56
URL: http://kluvenibitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0