11 dagar kvar!?!?!?!


11 dagar kvar tills det är beräknat att ungen ska komma ut????

Vad fan händer?
Vart har mitt huvud varit.

Jag har helt enkelt slutat räkna nu på slutet... Går nog mer på känslan om det sätter igång eller inte.

Skulle inte förvåna mig om vi går över eftersom vi trott att den ska komma så mycket tidigare.



Jag hade jätte trevligt med Jessica, Theo och Billy igår =)
Alltid trevligt med sällskap.

Tror nästan att jag håller på att gå tillbaka till riktig neandertalare snart...
Jag lider av sällskapsbrist AB!



Erik jobbar över en massa och kommer hem och är självklart mega trött och äter och sen somnar 3 sekunder efteråt på soffan.

Sen så vaknar han och går till sängen och sover istället.
Det är inte speciellt spännande för min del.

Idag skulle vi åkt till hindersmässan tillsammans....

Men som sagt är jag nog mer till besvär än roligt sällskap,
trött,
ont i kroppen och blödde igen nu på morgonen,
och sen hade gick enda par byxerna jag kan ha sönder totalt igår.
Så jag fick vara kvar hemma.

Och ligga på soffan, ensam!
Som vanligt.

Inte konstigt om jag blir bitter.

Men ja... Jag roar mig med att tvätta.
För det är så himla kul.
*not*



Funderar på om man ska ringa mamma eller pappa och höra vad dom ska göra idag och om dom kanske vill komma och hämta en tjockis och mata henne och hålla henne sällskap hemma hos dom?

Erik ska ju vara borta hela dagen och jag känner ändå inte att jag kommer vara trevligt sällskap när han kommer hem, så då kan jag lika gärna vara borta och gosa med mina små håriga älsklingar så jag blir på bra humör.

Och jag menar hundarna då, inte syrrorna som man kanske kan tro! (Moahaha)



Jag har varit gravid i

269


dagar.
Fatta! 269!
Det är inte så konstigt att man börjar bli trött på skiten!



Hade ont hela gårdagen och alvedonen gör väll inte den önskade värkan som jag vill,
men ändå, det blir lite bättre.
Bricanylen är jag väldigt försiktig med!

Någon gång under natten så vaknade jag av att det gjorde så jävla ont i lederna!
Som om någon enormt stor och tung elefant satt ovan på kroppen och suttit där ett bra tag.

Känns bättre nu, men gör ont när man rör fingarna, tårna och höften känns mos.

Konstig känsla.



Sen fick jag för mig inatt att det var på g.
Ja hade säkert drömt något om det,
men så vaknade jag och hade känslan "att nu jävlar!"

Rädd som ett as blev jag och bara kände
-NEJ! JAG VILL INTE!

Jo hej och tjena, jag som trodde det blivit så mycket bättre efter aurora samtalet.
Tydligen inte.
Ett falskt lugn bara.



Posetivt idag då???
Ja inte ett jävla piss!
Förutom att Linda ringde förut och hon fick mig faktiskt på mycket bättre humör i säker en hel timme!
Det är inte dåligt gjort det.
Tack Linda!


Vet ni vad mer jag är trött på?
Alla jävlar som tjatar om könet på vår unge.
Vad ungen ska heta.
Och om det är på g än.

Nu fattar jag verkligen vad Carro menade med att det var jobbigt när folk frågade hela tiden!

Sen så ska väll ni ge fan i vad det är för kön på vårt barn!
Vi vet inte säkert,
läkarna vet inte säkert.
Spekulera, ja varsegod, men gå inte runt och prata om det och tjata inte på mig och fråga OM och OM igen, för jag tänker inte svara!

Fråga inte vad jag ska döpa den till.
För det vet jag inte förens jag har sett den.
Om jag har bestämt mig för namnet Urban, så kanske det kommer ut en Nisse-Lisa.
Det blir ju lite dumt då eller hur???



Det här är ju ändå människor jag ändå inte brukar prata med,
så varför bry er nu?
Ni kommer ändå inte komma och hälsa på varken mig, Erik eller bebis när den kommer ut.
Så fråga inte om sånt ni inte har att göra med, tack!


Så,
nu var lite ilska ute.
Har sådär 20ton till om någon känner sig vågad och vill ha sig en riktigt avhyvling eller 2 så är ni vamt välkomna så kan jag säga några sanningens ord.



Ne nu ska jag väll göra nått kul...
Som????

Ne just det!




Kommentarer
Postat av: Bella

Man ska inte räkna ner dagarna! Då går det bara saktare, fast det är svårt att låta bli. Men tänka snart är allt över! =)=)

2011-01-28 @ 14:50:45
URL: http://sweetbella.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja endel säger att om man dricker mkt så är det nära. Men dom säger ju att sex oxå ska sätta igång. Men det vette fan! Hahahaha Men jag hoppas att det är ett tecken iaf! Har faktiskt börjat känna lite men inget som e på G iaf!

2011-01-28 @ 16:25:34
URL: http://sweetbella.blogg.se/
Postat av: Bella

Ne sexet har jag oxå lagt åt sidan! Haha



Asså på G vet jag inte men jag känner att det börjar närma sig, sen vet jag inte om hon kommer komma ut imorgon eller om 3 veckor. Men jag känner att det är nog inte 3 veckor kvar! :P:P

Ne det e svårt att veta. När jag väntade Evelyn så kände jag inget på lördagen, sen vaknade jag på söndag morgon med världens värkar. Så det kan ju bara komma! =)

2011-01-28 @ 20:07:42
URL: http://sweetbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0