Vilken grå dag


Ny dag idag.
Som det alltid blir.

Men den här dagen var ENORMT grå om jag får säga mitt.
Vilket jag vet att jag får :P
För ingen kan stoppa mig. Moahaha!
Ne okej förlåt, skärpning.

Men faktiskt så är det väldigt grått!
Man blir minst dubbelt så seg än om det kommer in lite sol genom fönstrena.



Igår skulle det bli varma mackor...
Men Erik kände för en pizza.
Och då kom jag att tänka på vad Malin som jag gått i gymnasiet med sa till mig.
"Om man vill att förlossningen ska sätta igång ska man äta en riktigt flottig pizza!"
Jag kan inte påstå att jag tog en speciellt flottig pizza.
Inte heller att det var specielt gott.
Pizza är INTE min grej helt enkelt!
Och inte heller ser jag någon unge på g ut heller :(



Efter pizzan så tog jag min feta kropp och min spegel och satte igång
"OPERATION MUSRAKNING!"

Jag kan säga att det absolut gick över mina förväntningar,
men fy i helvete vad jobbigt!!!
Jag var helt slut efter det.
Men jag tror det blev ganska bra =)

Sen ropade jag in karln så han fick hjälpa mig med håret och så.
Det är så himla skönt när någon håller på med ens hår tycker jag...

Dock börjar det bli väldigt trångt i duschen nu. Haha
Magen är i vägen hur man  än står.



Med musen rakad och nyduschad och fräsh så kom vi fram till att testa en färdknäpp iallafall.

Jag har ju varit emot det eftersom jag får väldigt onda sammandragningar hur länge som helst efteråt!

Men vi körde på. x2

Men fick jag bebis för det?
Neeeeeej.
Sammandragningar då?
Ne faktiskt inte,
så jag var väldigt glad ändå.

Dock blev jag pigg och Erik trött.
Han snarka och sov inte så långt efter och jag läste som vanligt.

En till bok avklarad och började på någon kriminalbok som jag var väldigt skeptisk till.
Och är ännu mer sen jag börjde läsa!
Det roliga är väll dock att den utspelar sig i Kumla, hittils.

Sen började Erik snark och prata som vanligt.
Han vänder sig om och frågar mig;
-Vad är det som händer?!
ja, vad är det som händer Erik säger jag.
Inte vet jag säger han och vänder sig om och mummlar vidare.

Lätt att sova då?
Jag vill ju dö av skratt!!!



Efter att sedan kastat vatten som det så fint heter ett antal gånger så lyckades jag väll att somna.
Men sen började sammandragningarna och jag vaknade flera gånger.

Det konstiga med det hela var att jag vaknade klarvaken och var på g att gå upp.

Kollade på klockan och blev helt chockad när den visade tider som 2,3,4, och halv 6 ungefär.

En av gångerna vaknade jag innan Eriks klocka ringt och kände mig irriterad över att han inte var uppe än? Fråga mig inte. Men så kände jag.
Haha, tänkte väcka honom.
Men jag vet vad han tänker om jag väcker honom på morgonen.
Ja Erik, du tänker helt rätt! Det är snusk jag menar.
Vad annars när det gäller dig??? ;)



Jag vaknade när Erik gick upp också och funderade på om jag skulle upp och äta kräm med honom, som jag även denna natt varit sugen på (och handlade hem igår).
Men då visste jag att jag aldrig skulle kunnat somna om.
Så jag la ner huvudet igen och sov.



Jag fick med något annat gott från affären igår med!
GRÖNA KULOR!




Ni ser ju vad gott det ser ut ;)

Tack Erik, det var snällt!
Men jag tyckte absolut att jag var värd dom eftersom jag är en så snäll och rar tjej som måste bli glad.
Han skratta bara åt mig?!
Vad är det för karl va?

Undra om han kommer ihåg att han lovade mig att han skulle åka förbi kondis idag och köpa färska semlor?
Vilken dag är semledagen?


Sen är Erik en elak människa!
Hemma  hos Carro och Per så bjöd Carro mig på glass och något som jag trodde var chokladsås.
Men det var något nytt som hette Hardtopping!

Och det var jätte gott!
och det vet han att jag tyckte.
Så går han fram helt drygt och säger;
-Kolla här har dom sån här som Carro och Per hade hemma...
Sen ser han lite Evil ut.
Stäler tillbaka den och säger;
-Jag ville bara visa att det fanns!

Det är då jag känner att jag vill sparka Erik hårt på pungen!
Skulle vara gsnak bra, för då slipper jag tänka på vilket preventinmedel jag ska ha efter jag fått barn!

Som tur var så fick jag hem hard toppingen och dom gröna kulorna var ju ett plus, som jag värd eftersom Erik var elak ;)

Sen handlade jag 2 olika juicer också.
Jag kan inte leva utan juice!


När jag testat dom 2 jag har i kylskåpet så har jag testat alla BRAVO som finns =)

Så mycket onödigt blev det igår...
Skäms på Erik och mig :(

Men är vi inte värda det då?
Vi är ju ganska söta!
Och rara!
Och helt underbara?
Eller?!
Haha, äh skitsamma vad andra tycker.
Jag tycker Erik är underbar iallafall.
Även om han snarkar, pratar i sömnen och är allt för dryg ibland.

Det var ju därför han skaffade mig.
Så han skulle komma ner på jorden lite ;)


Jag tycker det är så himla svårt!
Med preventinmedel alltså!?

Vad ska man välja?

Minipiller ska jag inte ha eftersom vi har haft blodpropp i släkten.
P-piller blir jag en häxa på.
P-plåster lossnar.
p-ring följer ibland ut när man ligger.
Spiral ska man inte ha om man har kraftig mens, vilket jag har.
P-stav är samma som p-piller.

Jag tyckte Erik kunde stelerisera sig.
Inte för evigt, utan bara ett såntdär tillfälligt ingrepp.
Men han vägrade.
Jag som tyckte det var så smart...!



Nu tar jag en liten vilopaus på någon timme för dagen.
Var ju uppe för tidigt idag och borde få vila igen den tycker jag.

Får se om kroppen eller jag vinner...

Adjö för en stund

Kommentarer
Postat av: Mikaela W

Jag kunde inte heller med p-piller. Provat p-spruta någongång?

Tas var tredje månad, hyfsat smärtfritt. Jag har ingen mens och ökad sexlust ;)

2011-02-03 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0