Kära läsare...


Nu var det ett bra tag sedan det skrev några rader här.

Bebis går ju långt före bloggandes vilket ni kanske kan ha lie förseende med.

Just nu ligger det lilla livet med pappa Erik och kollar på något skogshuggar program från Discovery.
Då passar Mamma Veronica på.


Jag hade tänk att nästa blogg inlägg skulle vara min förlossningsberättelse.
Dock så har jag inte hunnit skriva någon än.

Men det är tänkt att den ska det iallafall.


Det käns helt sjukt att vara mamma nu.
Men ändå så känns det så himla rätt.

Innerst inne så var jag väll lite rädd för att man helt enkelt inte ska tycka om sitt eget barn, eftersom jag aldrig varit riktigt barnkär.

Men dom tankarna kan jag ju glömma!
Jag älskar det lilla livet!
Och i mina ögon är han verkligen det finaste som finns!


Vi har inte haft mycket ledig tid då vi fått åka fram och tillbaka från sjukhuset från i fredags till onsdagen eftersom Lucas och min blodgrupp krockade så han fick gulsot.
Dock inte så han behövde sola, men det blev ganska många resor för oss eftersom det tydligen kan ändras snabbt eftersom det blev som det blev.

Men nu slipper vi det som tur är!

Nu är det snart dags för att laga lite mat.


Hur firar man Alla ♥-dag med ett litet spädbarn som är ny i familjen?
Förslag?

Mamma och pappa behöver ju också lite kärlek för varandra =)

Älskar Erik. Bästa pappan man kan ha till sitt barn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fira den så som du och erik vill ha eran mysiga dag :) bebisen får ju alltid plats i bilden :)

2011-02-12 @ 17:52:40
Postat av: Lisa

Hehe vivalla =P Men dom har bra uteplatser och stora kök. Området kan man hålla sig ifrån om det är så =)

2011-02-20 @ 23:43:05
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0