Jaha ja, nu har vattnet gått


Här sitter jag och äter snabbmakaroner med massor av ketchup och sen lite kött.

Trött i huvudet efter en halvt som halvt sömnlös natt.
Men som sagt, man börjar vänja sig vid det nästan.
Och det är ju bra det.


Erik ptatade som vanligt i sömnen inatt.
Denna kväll var det meningen;
På min sida? som gällde.

Själv så somna jag relativt tidigt, tror jag?
Jg kollade aldrig på klockan dock.

Blev väldigt många upp och kissa inatt.
Och det sjuka var att när jag "vaknade" (om man kan kalla en levande död med avstängd hjärna det")
Så var jag helt säker på att vattnet gått.
-Jaha ja, ja nu har vattnet gått, ja men nu ska jag gå och kissa tänkte jag varje gång i mitt kollapsade huvud???

Vad är det för fel på mig?
Säkert 6 gånger tänkte jag så!
Även när jag satt på toa så vet jag att jag satt och tänkte;
jaha ja, det är därför jag har ont också. Jaja, men jag ska nog sova ett tag till.

Sen när jag kom tillbaka till sängen så kopplade det väll lite att neee Veronica, vattnet har inte gått.
Du är helt bara vanligt dum i huvudet!
Ja, just det. Det är jag ja!
Och sen somnade jag om.



Imorgon ska Erik och jag till vårdcentralen.
Eller ja, han ska till själva vårdcentralen och jag ska till barnmorskan.

Erik har nått fel på ögat och har haft jätte  länge nu.
Får hoppas att dom hittar felet imorgon.
Ser ut ungefär som om han skulle ha en ihopknövlad lins i ögat. :S

Själv så är jag lite besviken.
Barnmorskan trodde verkligen inte vi skulle behöva komma på det här besöket till henne.
Men ungen är kvar.
Och lär stanna ett tag till.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuck!

Jag har ont!
Jag är trött!
Jag är ful!
KOM UT!

Du förstör din mamma!



Erik hade gömt mina Gröna kulor den jäveln!
Under soffan!
Hur elakt är inte det på en skala.
Haha, men jag skickade ett fint litet sms, och sen talade han om vart dom var.
Sån tur att han har en sån söt, snäll, gullig dröm flickvän ;)


Har ingen lust att skriva just idag känns det som.
Har inget kul att säga riktigt.

Så det får räcka för tillfället iallafall.

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hoppas vattnet går på riktigt för dig snart, förstår att du börjar bli less och längta ihjäl dig!

Kram kram

2011-02-02 @ 21:22:30
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: joanna

Haah vad roligt, så var det för mig inatt :D haha! Lycka till hos barnmorskan :D Och du passar ju som gravid. skit snyggt och fint :)

2011-02-03 @ 07:35:22
URL: http://kluvenibitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0