Besök ala Tina tjejen



Åter igen ett inlägg.

Visst är jag generös idag! =)


Fick sms för inte allts så länge sedan att min Tina ville komma förbi och säga hej!
Trött som jag är och totaldäckad på soffan så tackade jag ändå ja, eftersom det var år och dar sedan jag träffade henne och det ska bli jätte kul.
Vi får se om hon får med sig karln eller inte.
Men en eller annan hund skulle med iallafall.



Funderar på om man verkligen måste ha på sig kläder när folk kommer förbi?
Skulle dom verkligen få såna hemska men om jag var halvnaken???

Jag tror faktiskt det.
Och eftersom jag gillar mina vänner så ska jag väll gå och ta på mig en strumpa eller 2 (helst  i olika färger) och en bh.



Meeeen,
kvinnan kommer inte förens 2 så jag har lite tid på mig som skönt är.
Då kanske jag hinner äta och vila innan.

För jag är såå seeeeg!
Och jag blir inte piggare direkt.



Igår efter att vi duschat så skulle jag vara smidig dam och ta på mig underbyxor.
Dock var det lite blött på golvet, och självklart så halkar jag!
Som tur var så fick jag tag i toa stolen och överlvde och åkte inte ner i golvet.
Men dock kändes det som om benen gick ner i splitt och musen gick av på mitten framtill!

Så jag känner mig ganska mörbultad och går mycket värre än en pingvin!


Idag ska jag tydligen även bli ännu fetare!
Tina ska köpa med mat från MAX.

Jag är redan fet så undran är om en hambugare gör någon skillnad?
Är det inte när man är gravid man ska kunna äta tjockis mat utan att ha ångest över det?

Då är jag nog inte en normal gravid.
Eller ja, jag är ju inte normal över huvud taget.
Men det visste ni väll redan???



Tydligen säger Tinas Nicklas att jag bara ska få en lilla Menyn eftersom jag inte behöver mer.
Jag har nu skickat ett hot sms tillbaka om att jag ska sätta mig på honom när han kommer hit.
Då blir han nog inte så kaxig grabben!


Ska jag sätta mig på dig va?????!!!!
http://publishme.se/465253/entries/article/new/


Ne nu fan fick jag bråttom!
Jävla Tina!
Skicka sms och säga att dom redan har åkt....

Tant! ;)

Aja nu ska Miss överkokota snabbmakaron borsta tänderna och ta på sig kläder.
Kanske.....

Om jag är snäll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0